reklama

Ja viem, že sa vrátiš

Pri tejto zmene času, si akosi viac začínam uvedomovať jeho zaujímavosť. Čas proste plynie a príde mi ako veľmi zvláštna sila, jasný a tajomný, krásny a preklínaný. Proste sa ručičky pohli o hodinu dopredu a mne tá hodina začala akosi chýbať. Ako také "nitro", ale stým, že nejdete rýchlejšie, ale cesta sa skráti, no vám ide o najazdené kilometre.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Po takejto "nitrovej opici", väčšinou premýšľam, aké to bude krásne, keď sa nám tá hodina vráti. To zas potom milujem. Dá sa 14 hodina považovať za časový údaj? Ozajstný čas sa predsa naspäť neposúva. Skôr mi hodiny, minúty, sekundy, ... prídu niečo ako názvy planét. A to číslo len znázorňuje, kde sa asi v tom čase (vesmíre?) nachádzame.

Keby sme si tú hodinu nebrali a nevracali, ale len vracali, vlastne darovávali, nemali by sme viac času? Aký by to malo dôsledok? Rok by trval o hodinu dlhšie? Čiže za desať rokov by sme po novom zostarli o desať rokov a desať hodín? Posunuli by sa klimatické obdobia? To by ale musel čas pomerne ďaleko zájsť. Ale aby zas bola o jedenástej doobeda tma, to by som nechcel, a plynutie času by sa v podstate ani vôbec nemenilo. Tá strata hodiny sa ma asi priveľmi dotkla a túžim ju mať späť. Ale keď to bude zase až v zime a ja teraz túžim po lete. Musím si ho užiť natoľko, že mi nebude vadiť príchod zimy.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pánabeka, už je jedna hodina ráno, zase mi dnes hodina k dobru chýba. Idem do postele, na blog to hodím až zajtra.

Andrej Butvin

Andrej Butvin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekedy sa zamotám v spleti mojich myšlienok Zoznam autorových rubrík:  Humornaživo(t)BásneÚtržky myšlienokNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Iveta Rall

Iveta Rall

86 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu