reklama

Prečo si ľudia odjakživa pre svoje svinstvá berú do úst Boha?

Nór Anderas a jemu podobní, rôzne politické aj nepolitické strany chváliace sa prívlastkom k nejakej skupine veriacich ľudí, sekty. Všetci títo, dalo by sa povedať z pohľadu človeka ako som ja, využívajú Boha, na dosiahnutie svojich cieľov, s ktorými by asi aj samotný Boh, ako milujúca osoba, mal dosť problém.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (19)

Dokonca aj cirkev, aj tá naša najväčšia katolícka, (hádam skôr v minulosti) používa Boha viac, ako by sa žiadalo. Na rozvoj duše je Boh ako stvorený:-), no asi rovnako aj ateizmus (pokiaľ to ale je ateizmus a nie len mam v p..izmus). Dosť ľudí, ktorí majú určité problémy s okolitým svetom a asi by ho najradšej videli v plameňoch, si bohužiaľ všimlo, že Boh sa rovnako hodí aj na rozpútanie násilia a že dokonca ak niečo strašlivé urobia a pritom sa priamo, alebo aj nepriamo odvolajú na Boha, dokonca ho stačí len spomenúť, budú určitou skupinou s rovnakým zmýšľaním považovaný za spasiteľa, mesiáša a neviem čo všetko.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Zrazu sa mi prikázanie nevezmeš meno božie nadarmo, javí v celkom inom rozmere, nie ako upozornenie, aby som pri svojej ventilácii náhodou nepoužil to slovo, respektíve meno na B.

Nie som typický kresťan, hoci sa navonok tak javím, mám krst a tak ďalej. O svojom bytí a poslaní občas rozmýšľam. A došiel som k záveru, že sme všetci jeden druh, sme ľudia, nikto sa nenarodí ako kresťan, moslim, protestant, jehovista, ale ako človek. Pre ktorého je oveľa podstatnejšie slnko, smiech, ako nejaké podivuhodné skupinky ľudí, čo sa považujú za mesiášov.

Andrej Butvin

Andrej Butvin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekedy sa zamotám v spleti mojich myšlienok Zoznam autorových rubrík:  Humornaživo(t)BásneÚtržky myšlienokNázorySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

73 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

750 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu