reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Andrej Butvin

Andrej Butvin

Bloger 
  • Počet článkov:  30
  •  | 
  • Páči sa:  1x

Niekedy sa zamotám v spleti mojich myšlienok Zoznam autorových rubrík:  Humornaživo(t)BásneÚtržky myšlienokNázorySúkromnéNezaradené

reklama

Nezaradené

Námet na večerníček

Andrej Butvin

Námet na večerníček

Naše televízie si pozoruhodne všímajú počasie. Čakám, kedy bude večer v správach ako sa s horúčavami musia vyrovnať aj separatisti a vládne sily na Ukrajine a do toho dojemné rozhovory, ako sa v tých horúčavách ťažko bojuje.

  • 15. aug 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 439x
  • 2
Môže RTVS pomôcť "rómskemu problému" viac ako Fico? (Trieda 9.A)

Andrej Butvin

Môže RTVS pomôcť "rómskemu problému" viac ako Fico? (Trieda 9.A)

Podľa slov tvorcov novej reality šou trieda 9.A, pôjde v tomto formáte najmä o rozprúdenie verejnej diskusie na tému školstva, ako takého, učiteľov, žiakov. Projekt ma zaujal už pred začiatkom vysielania a tak som sa rozhodol prispieť svojou kvapkou postrehov.

  • 22. apr 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 020x
  • 3
Prečo si ľudia odjakživa pre svoje svinstvá berú do úst Boha?

Andrej Butvin

Prečo si ľudia odjakživa pre svoje svinstvá berú do úst Boha?

Nór Anderas a jemu podobní, rôzne politické aj nepolitické strany chváliace sa prívlastkom k nejakej skupine veriacich ľudí, sekty. Všetci títo, dalo by sa povedať z pohľadu človeka ako som ja, využívajú Boha, na dosiahnutie svojich cieľov, s ktorými by asi aj samotný Boh, ako milujúca osoba, mal dosť problém.

  • 24. júl 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 789x
  • 19
Čo bolí a nebolí pri vete MS v hokeji na Slovensku

Andrej Butvin

Čo bolí a nebolí pri vete MS v hokeji na Slovensku

Lukáš Krivošík, vo svojom veľmi zaujímavom a podnetnom komentári vyjadril názor, že na Slovensku sú tri skupinky ľudí ohľadne očakávania príchodu MS, prvá sa chce na nich nabaliť, druhá sa smeje z nekompetentnosti tej prvej a tretia už chce mať celé MS za sebou. Myslím si, že je to aj pravda, tieto skupinky tu existujú, no sú tu aj ďalšie a ďalšie a asi aj početnejšie.

  • 27. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 250x
  • 8
Taxi na temnú stranu (mučenie, terorizmus, nekonečná vojna)

Andrej Butvin

Taxi na temnú stranu (mučenie, terorizmus, nekonečná vojna)

Včera som zhliadol zaujímavý dokument na ČT2. Volal sa- Taxi na temnou stranu, bol to dokument z rozsiahleho koprodukčného cyklu- Prečo potrebujeme demokraciu? Dokument nám ukazuje nezvyklé praktiky vypočúvania zadržaných ľudí podozrivých z terorizmu. Pričom mnohí boli väznení, mučení a nakoniec zabití, bez toho, aby voči nim bolo vznesené vôbec nejaké obvinenie.

  • 18. mar 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 073x
  • 7
reklama
Bizarné nápady (globálne otepľovanie)

Andrej Butvin

Bizarné nápady (globálne otepľovanie)

Ak o pár rokov pôjdete k lekárovi s tým, že máte vetry, možno vás okrem vyšetrenia ešte pošle na Daňový úrad, aby ste si splnili svoju občiansku povinnosť a zaplatili si svoj podiel na globálnom otepľovaní. Ak sa tohto tu dožijem, bude to pre moje chápanie a zosúladenie sa s okolitým svetom asi troška problém.

  • 7. feb 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 248x
  • 1
Potlesk pre personálnu agentúru

Andrej Butvin

Potlesk pre personálnu agentúru

"Potlesk" pre českú agentúru Amboseli s.r.o, ktorá ma ukrátila o približne 250 EUR. Možno by platovo šlo všetko tak ako malo, keby som sa ovšem nerozhodol v skúšobnej dobe spoluprácu ukončiť. Mal som na to svoje dôvody.

  • 17. jan 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 241x
  • 19
Vidia toho, čo sedí na obláčiku

Andrej Butvin

Vidia toho, čo sedí na obláčiku

54 litrové, plne vybavené akvárium v krabici. Začínam ho pomaly zariaďovať so všetkým čo k tomu patrí. Na internete si čítam hŕbu vecí o akvaristike a pomaly si začínam uvedomovať, aká to bude zložitá alchýmia. Veď ja budem pre zopár malých živočíchov niečo ako Boh, na mojich dlaniach budú rovnako závislé, ako sme my ľudia závislí na slnku. Budem mať na starosti všetky životne dôležité elementy. Miestami ma prepadá panika, či som sa nenechal príliš uniesť obalom.

  • 24. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 726x
  • 0
Všetci cez palubu?

Andrej Butvin

Všetci cez palubu?

K napísaniu týchto riadkov ma odštartovali sarkastické slová môjho kamoša o tom, že keby náhodou vyhral jeden milión EUR, kúpil by si byt na západe (sídlisko kde väčšina z nás žije).Po týchto jeho slovách nasledovala explózia smiechu, veď kto by to už len takto spravil.

  • 12. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 020x
  • 11
Anjel a čert v Tatrách

Andrej Butvin

Anjel a čert v Tatrách

Bol to nečakaný, ale o to lepší nápad vyraziť do Tatier. O jednej sme sadli do auta a o trištvrte hodinky sme vystúpili na Štrbskom plese. Zaparkovali sme, pobrali sme si veci a vybrali sme sa na turistický chodník, ktorý vedie na Popradské pleso.

  • 7. nov 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 289x
  • 5
reklama
Svet bez peňazí by bol oveľa hodnotnejší

Andrej Butvin

Svet bez peňazí by bol oveľa hodnotnejší

Pre niekoho možno zvláštny titulok, no pokúsim sa túto myšlienku vysvetliť. Bude to taká malá úvaha (v dnešnom stave vecí asi až fantazmagória) o tom, ako som si predstavil svet bez peňazí.

  • 18. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 481x
  • 33
Davové šialenstvo na nákupoch v Poľsku

Andrej Butvin

Davové šialenstvo na nákupoch v Poľsku

Je šokujúce, aké veľké množstvo Slovákov chodí na nákupy do Poľska, tisíce slovenských eur končia v rukách poľských trhovníkov a stovky ľudí chodia na tieto cezhraničné nákupy pravidelne. Darmo, je to pre nich výhodnejšie. Podľa môjho názoru je poľutovania hodné, že na slovenskom trhu sú vytvorené také podmienky, že sa ľuďom oplatí cestovať 100 kilometrov do iného štátu a aj tak rapídne ušetria. Nejaký apel na patriotizmus aby peniaze, ktoré zarobili u nás, u nás aj minuli tu platiť nebude. Ľudia takto nebudú sami zachraňovať slovenskú ekonomiku a štát, pokiaľ sa im bude zdať, že politici na nich kašlú a ide im iba o ich biznis.

  • 11. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 713x
  • 18
Ako som si v supermarkete ťukol čelo o pútač

Andrej Butvin

Ako som si v supermarkete ťukol čelo o pútač

Nebojte sa, nič vážne sa my nestalo, bol to len menší ťukanec, bolesť trvala asi 10 sekúnd, krv netiekla. Ale z trochou nadsázky sa dá povedať, že som sa stal obeťou šialeného marketingu.

  • 7. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 583x
  • 17
„Každý sa stane tým, proti čomu sa najviac búri“

Andrej Butvin

„Každý sa stane tým, proti čomu sa najviac búri“

„Každý sa stane tým, proti čomu sa najviac búri“. Tento citát som niekde zachytil a musím sa priznať že sa mi prv zdal absurdný, no nejako som to nedostal z hlavy a premýšľal som o tom do hĺbky a napadli ma naozaj zaujímavé veci o ktoré sa rád podelím.

  • 3. okt 2010
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 723x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu